piątek, 31 sierpnia 2012

Powitanie + Joanna Jedwab odżywka wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich

Witajcie!

Moją pierwszą notkę chciałabym poświęcić odżywce wygładzającej Joanna Jedwab do włosów suchych i zniszczonych po zabiegach fryzjerskich.

Odżywka wygładzająca Jedwab dedykowana jest specjalnie do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.


Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację. Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Quaternium-91, Cetrimonium Chloride, Hydrolized Silk, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamals, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:17200 

Cena:  ok. 7 zł

A teraz czas na moją opinię o niej:

Odżywka idealna do moich suchych, trudnych do rozczesywania włosów. Jej konsystencja jest wspaniała, perłowy kolor i przyjemny zapach baaardzo przyciągają. Włosy stają się niezwykle miękkie, nawilżone, lśniące, bardzo łatwo się też rozczesują. Odżywka nie starcza na długo, ale przy takiej cenie jestem w stanie jej to wybaczyć. Moje włosy jeszcze nigdy nie były tak piękne!

A Wy jakich odżywek używacie? Jakie dają efekty?

Pozdrawiam Was,
Ewusiek


2 komentarze:

  1. To jest odżywka bez spłukiwania czy z? Nie obciąża włosów?
    Ja używam Giss Kur na rozdwajające się końcówki. Jest fajna, trochę pomaga, ale cudów nie ma. Wcześniej używałam pomarańczowej Ziaja i była chyba lepsza i tańsza. Obydwie trzeba spłukać :)

    Obserwuję, zapraszam do mnie, też jestem nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest odżywka ze spłukiwaniem, nie obciąża włosów (a przynajmniej moich). Też chyba poszukam jakiejś innej, a najlepiej takiej bez spłukiwania, ale jakoś ciężko mi taką znaleźć. Dzięki za dodanie do obserwowanych, odwdzięczam się tym samym, w końcu trzeba sobie pomagać :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń